سياسة الاسترداد والإلغاء

١. سياسة الاسترداد

سيتم إجراء عمليات الاسترداد على وسيلة الدفع الأصلية وستتم معالجتها في غضون 10 إلى 45 يومًا حسب البنك المصدر لبطاقة الائتمان.

يجب على التاجر تفصيل سياسة الإرجاع والاسترداد والإلغاء بوضوح على الموقع الإلكتروني لإبلاغ حاملي البطاقات بحقوقهم ومسؤولياتهم.

٢. حالات الاسترداد

الحالات التي تؤهل للاسترداد:

  • تم إرسال منتج خاطئ من قبل التاجر.
  • المنتج به عيب.
  • تضرر المنتج أثناء الشحن.
  • المنتج تم العبث به.

٣. سياسة الإلغاء والاستبدال

يمكن للعملاء الإبلاغ عن المنتج للإلغاء/الاستبدال في غضون 7 أيام من استلام الطلب.

الحالات التي يُسمح فيها بالإلغاء والاستبدال:

  • تم إرسال منتج خاطئ من قبل التاجر.
  • المنتج به عيب.
  • تضرر المنتج أثناء الشحن.
  • لم يتم تسليم المنتج في الوقت المتفق عليه.

٤. إجراءات الاسترداد

لطلب الاسترداد، يرجى اتباع الخطوات التالية:

  1. اتصل بخدمة العملاء عبر البريد الإلكتروني elonrml4@gmail.com أو الهاتف 00966506706772.
  2. قدم رقم الطلب وسبب الاسترداد.
  3. انتظر التأكيد من فريق خدمة العملاء.
  4. قم بتتبع حالة طلب الاسترداد الخاص بك عبر حسابك.

Refund & Cancellation Policy

1. Refund Policy

Refunds will be made onto the original mode of payment and will be processed within 10 to 45 days depending on the issuing bank of the credit card.

Merchant must detail the return, refund, and cancellation policy clearly on the Website to inform Cardholders of their rights and responsibilities.

2. Refund Cases

The following cases qualify for a refund:

  • The wrong product was sent by the merchant.
  • The product is defective.
  • The product was damaged in shipping.
  • The product is tampered.

3. Cancellation & Replacement Policy

Customers can report an item for cancellation/replacement within 7 days of receiving the order.

The conditions under which cancellation & replacement will be allowed:

  • The wrong product was sent by the merchant.
  • The product is defective.
  • The product was damaged in shipping.
  • The item was not delivered on the agreed time.

4. Refund Procedure

To request a refund, please follow these steps:

  1. Contact customer service via email at elonrml4@gmail.com or phone at 00966506706772.
  2. Provide your order number and reason for refund.
  3. Wait for confirmation from our customer service team.
  4. Track the status of your refund request through your account.